Betingelser

BETINGELSER

Generell inforamsjon

sea-shop.no
AARHUS SEA SHOP ApS

CVR / VAT 37103306

Gåseagervej 14

8250 Egå

info@aarhusseashop.dk

+45 86 78 61 11

Etableringsår: 2015

 

Betaling

Du kan betale med Mastercard, Visa, Visa Electron og Klarna

 

Levering

Århus Sea Shop ApS har som mål at alle bestillinger skal sendes innen 3-5 virkedager hvis de bestilte varene er på lager.

Aarhus Sea Shop ApS forbeholder seg også retten til å avslutte bestillingen dersom varen er utsolgt.

Alle varer leveres med Asendia med mindre du har valgt en annen levering som kunde

 

Angrerett

Du har angrerett i inntil 14 dager når du handler hos oss.

Avbestillingsperioden utløper 14 dager etter dagen du:

a) har mottatt varen din

b) mottar siste vare i fysisk besittelse, når det gjelder en ordre hvor flere varer bestilt i en bestilling og levert individuelt

(c) det siste partiet eller den siste delen av varen er i fysisk besittelse. Dette gjelder i tilfeller hvor det er gjort en avtale om levering av et produkt bestående av flere deler.

 

Du må innen 14 dager etter mottak informere oss om at du ønsker å avbryte kjøpet. Meldingen må gis ved å sende en e-post til info@aarhusseashop.dk med din melding. Vennligst gi oss beskjed om at du ønsker å bruke din angrerett. Du kan også velge å bruke standard avbestillingsskjema nederst på denne siden som du vedlegger med din returpakke.

 

Du kan ikke angre ved å bare nekte å motta varen uten å gi oss et klart varsel om dette.

 

Retur av vare

Du må returnere bestillingen til oss uten unødig forsinkelse og senest 14 dager etter at du har varslet oss om at du ønsker å avbryte kjøpet. Du må selv betale de direkte kostnadene som oppstår når du returnerer varen.

Ved retur er du ansvarlig for at varen er pakket korrekt.

Du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet frem til vi mottar varen.

Visse varer kan ikke, etter deres natur, returneres med vanlig post. Dette gjelder varer med en samlet verdi på over kr 250, -

Kostnaden for retur forventes å utgjøre ca. 100, - DKK.

 

Varer unntatt angreretten

Følgende produkttyper er unntatt fra angreretten

1. Levering av varer som er laget til forbrukerens spesielle spesifikasjoner eller personlig forespørsel

2. Avtaler om spesifikk reparasjons- eller vedlikeholdsarbeid av forbrukeren, som han/hun har tydelig bedt om.

 

Produktets tilstand når den blir returnert

Du er selv ansvarlig for reduksjon av produktets verdi på grunn av en feil håndtering av produktet, eller brukt produktet på en annen måte enn det som er nødvendig for å forstå produktets art, egenskaper og måten det fungerer. Med andre ord - du kan prøve varene på samme måte som om du ville prøvd det i en fysisk butikk.

Hvis produktet er testet utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi det produktet som brukt, noe som betyr at du får bare deler av eller ingenting av kjøpesummen tilbake, avhengig av produktets kommersielle verdi.

For å få hele kjøpesummen tilbake, må du derfor gjøre det samme som du kan i en fysisk butikk. Du må teste produktet, men ikke ta det i reell bruk.

 

Tilbakebetaling av kjøpsbeløp

Hvis du vil angre på kjøpet, vil du selvfølgelig få det beløpet du har betalt tilbake fra oss. Hvis du er selv ansvarlig for tap av verdi på varen, blir dette fratrukket kjøpsbeløpet.

Hvis du bruker din angrerett, vil vi refundere alle godtgjørelser mottatt fra deg, inkludert frakt (eksklusive tilleggskostnader som følge av valg av andre leveringsmuligheter enn den minst kostbare typen må du betale selv) uten unødvendig forsinkelse og senest innen 14 dager fra datoen vi har mottatt varsel om din beslutning om å trekke tilbake denne avtalen. Vi vil gjennomføre en slik refusjon etter den samme betalingsmetode som du brukte for den første transaksjonen, med mindre noe annet er avtalt.

Vi kan holde tilbake en refusjon før vi har mottatt produktet, med mindre du har levert bevis for å ha sendt varen tilbake.

Hvis du vil angre på kjøpet, må varen sendes til:

sea-shop.no
Århus Sea Shop ApS

Gåseagervej 14

8250 Egå

 

Pakker sendt til  Pakkeshop / Pakkeboks er ikke mottatt.

Du kan også avbryte kjøpet ved å gi beskjed og levere det personlig på adressen ovenfor.

Hva skal jeg sende tilbake?

Du må legge ved en kopi av bestillingsbekreftelsen. Ekspedisjonen går raskere hvis du også fyller ut vårt standard avbestillingsskjema som du finner nederst på siden.

NB! Vi mottar ikke pakker sendt pr.etterkrav

Hvis det er noe galt med produktet (garanti)

Bestemmelsene i Kjøpsloven gjelder for kjøp av varer.

Når du handler på www.sea-shop.no, har du 24 måneders garanti. Dette betyr at du kan i utgangspunktet få det reparert eller erstattet, refusjon eller reduksjon i pris, avhengig av den konkrete situasjonen.

Det er selvsagt en forutsetning at klagen er berettiget og at mangelen ikke er forårsaket av feil bruk av produktet eller annen skadelig atferd.

 

Hvor raskt skal jeg reklamere?

Du må reklamere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget feilen på varen. Hvis du reklamerer innen to måneder etter at feilen har blitt oppdaget, vil klagen alltid være gyldig.

 

Vi refunderer rimelige fraktkostnader

Hvis kravet ditt er berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fraktkostnader.

 

Varen sendes til:

sea-shop.no
Århus Sea Shop ApS

Gåseagervej 14

8250 Egå

 

Vi trenger følgende informasjon når du sender varen til oss

Når du returnerer varen, vennligst oppgi hva problemet er så detaljert som mulig.

NB! Vi mottar ikke pakker sendt per. etterspørsel eller lignende.

Husk at produktet skal alltid returneres i beskyttende emballasje, og husk å få kvittering for forsendelsen, slik at vi kan dekke fraktkostnader.

 

Hva gjør vi med dine personlige opplysninger (personopplysninger)

For at du skal inngå en avtale med oss, trenger vi følgende informasjon:

Navn

Adresse

Telefon

E-postadresse

Vi registrerer dine personlige opplysninger for å levere varen til deg.

Personlig informasjon som er registrert med Aarhus Sea Shop ApS og holdt i fem år, hvoretter blir data slettet. Ved innsamling av personlig informasjon gjennom vår nettside, sikrer vi at det alltid skjer under ditt uttrykkelige samtykke, slik at du er informert om nøyaktig hvilke opplysninger som samles inn og hvorfor.

Direktøren, pakke og bokførings personale for New Sea ApS har tilgang til opplysninger som er registrert om deg.

Databehandleren på www.aarhusseashop.dk er Direktør Allan Borch Madsen.

Vi lagrer ikke kundeinformasjon kryptert.

Vi overfører ikke kundeinformasjon kryptert.

Informasjon som www.sea-shop.no har blir ikke overført eller solgt på noen måte til tredjeparter, og vi vil ikke registrere dine sensitive personlige opplysninger.

Som registrert hos Aarhus Sea Shop ApS har du alltid rett til å protestere mot registrering. Du har også rett til å forstå hvilken informasjon som er registrert om deg. Du har disse rettighetene i henhold til personopplysningsloven, og du kan kontakte Aarhus Sea Shop ApS via e-post info@aarhusseashop.dk for flere spørsmål.






Klage

Hvis du ønsker å klage på kjøpet, vennligst kontakt direktør Allan Borch Madsen på info@aarhusseashop.dk. Hvis vi ikke finner en løsning, kan du sende inn en klage til det aktuelle styret i feltet dersom vilkårene er oppfylt.

Du kan finne et skjema for klage her:

Forbrukerklagenævnet www.forbrug.dk

Carl Jacobsen Road 35

2500 Valby kfst@kfst.dk

41 71 50 50 (hverdager 9-12)

Forbehold: Med forbehold om utskrift / skrivefeil, prisendringer / økninger eller feil prising, og utgåtte og solgte varer.

 

Informasjon om klagemuligheter

En klage om et produkt eller en tjeneste som er kjøpt fra oss, kan sendes til Konkurransetilsynet, Center for klage løsninger Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Senter for klage løsninger via www.forbrug.dk.

EU-kommisjonens online klageportal kan også brukes til å legge inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er bosatt i et annet EU-land. Klager sendes her: http://ec.europa.eu/odr. Når du sender inn en klage, vennligst skriv inn vår e-postadresse info@aarhusseashop.dk.

Cookies

Loading...